Angrerett

Angreretten gjelder dessverre ikke for måltilpassede produkter, ref. §22e i angrerettloven. Da hver enkelt ordre produseres etter bestilling, vil det ikke være mulig å endre eller kansellere en ordre som er satt.

Reklamasjon

Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette oppdages, gi oss melding om at du ønsker å påberope en mangel (reklamasjon). Fristen for å reklamere er allikevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunkt da du oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to år etter at du overtok varen. Dersom varen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år. Hvis du ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende.
Feil eller mangel ved målbestilte varer skal meldes til kundeservice@megaflis.no.

Henvendelsen må inneholde følgende punkter:

  • Ordrenummer
  • Årsak til reklamasjon
  • Foretrukket løsning
  • To bilder av god kvalitet som viser reklamasjonen (eller en video dersom det er en funksjonsfeil)

Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler. Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med Megaflis, betaler vi ikke disse utgiftene. Ved en eventuell retur, dekker Megaflis returporto. Ta da kontakt med oss for å få oversendt en returetikett.

Garanti

Våre garantier gjelder i Norge og innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven.